.:Cumhuriyet Lisesi:.

Bağlı değilsiniz. Bağlanın ya da kayıt olun

BEN ÜTOPYA

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek  Mesaj [1 sayfadaki 1 sayfası]

1 BEN ÜTOPYA Bir Perş. Ocak 17, 2008 6:00 am

YEA BEN ÜTOPYA TABİ BU TAKMA ADIM:)
CUMHURİYETTEN AYRILDIM BU SENE ÇİFT DİKİŞTİM VE OOKUMAYA NİYETİM YOKTU AÇIKÇASI
HAYATIMI RAP E ADAMIŞTIM ANLICANIZ...
HAYATIM BİRAZ KARMAŞIK VE SIKICI GEÇMİŞTİR ÇOK ŞEY YAŞADIM ANLICANIZ...

OKULDA FIRAT DİYE SORUN HOCALARA HEPSİ TANIR:)

NEYSE ARKADAŞLAR İŞTE BEN ÜTOPYA
SELAMETLE...

RAPLE İİLGİLENEN VARSA
rapinogluutopya@hotmail.com

Kullanıcı profilini gör

2 Geri: BEN ÜTOPYA Bir Perş. Ocak 17, 2008 11:56 am

hyro

avatar
Admin (Kurucu)
Admin (Kurucu)
anlıyorum... ütopik bir vakâ.. Smile


_________________

Ne Mutlu, Türk'üm Diyene!
Kullanıcı profilini gör http://cumhuriyet.forumr.biz

3 Geri: BEN ÜTOPYA Bir Perş. Ocak 24, 2008 7:18 am

hyro demiş ki:anlıyorum... ütopik bir vakâ.. Smile
Very Happy:D


_________________
spor(futbol-takım) birileri için bişey ifade etmiyo olabilir_ama benim için çok şey ifade ediyor (o yüzden herşeye bilip bilmeden atlamayın)

ve bişeyleri olduğu yerde bırakmayı öğrenin /!\
Kullanıcı profilini gör http://survivorcrayz.spaces.live.com/

4 Geri: BEN ÜTOPYA Bir Perş. Ocak 24, 2008 4:54 pm

F=@=T=İ=H

avatar
Admin Muavini
Admin Muavini
eline sağlık

Kullanıcı profilini gör

5 Geri: BEN ÜTOPYA Bir Perş. Ocak 24, 2008 7:07 pm

hyro

avatar
Admin (Kurucu)
Admin (Kurucu)
F=@=T=İ=H demiş ki:eline sağlık

birdaha eline sağlık yazarsan mesajlarını silerim.. Laughing Laughing


_________________

Ne Mutlu, Türk'üm Diyene!
Kullanıcı profilini gör http://cumhuriyet.forumr.biz

6 Geri: BEN ÜTOPYA Bir Perş. Ocak 24, 2008 7:13 pm

alix

avatar
Admin Muavini
Admin Muavini
harbi yaa her yerde eline sağlık böğğğ Mad

Kullanıcı profilini gör

7 Geri: BEN ÜTOPYA Bir Cuma Ocak 25, 2008 9:48 am

böcek

avatar
Öğrenci
Öğrenci
walla sıkıldım abi bundan her seferinde aynı şeyi yazıyo... bide kendi yazsa gam yemicem kopyala yapıştır yapıyodur....

Kullanıcı profilini gör

8 Geri: BEN ÜTOPYA Bir Cuma Ocak 25, 2008 5:25 pm

alix

avatar
Admin Muavini
Admin Muavini
Very Happy Very Happy Very Happy enes allah seni kopyala yapıştırmış yok artık daha neler "eline sağlık" gibi kısa bi cümleyi yazıyodur heralde

Kullanıcı profilini gör

Sponsored content


Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön  Mesaj [1 sayfadaki 1 sayfası]

Bu forumun müsaadesi var:
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz