.:Cumhuriyet Lisesi:.

Bağlı değilsiniz. Bağlanın ya da kayıt olun

~GülMedEn GEçmiCekSiniz~

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek  Mesaj [1 sayfadaki 1 sayfası]

1 ~GülMedEn GEçmiCekSiniz~ Bir Paz Mart 02, 2008 4:17 pm

böcek

avatar
Öğrenci
Öğrenci
—Şöför bey mübarek bi yerde inebilir miyim?
—Şu ilerdeki caminin önünde bırakayım teyze seni...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
KADI KÖYDE GEÇEN BİR HADİSE:
-Başı büyük mü?
— Evet, başı büyük.
— Ne zaman kalkar?
— Sen oturursan kalkar bacım.
— Ne kadar vericem?
— 800.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
ŞÖFÖR:
-Arkadan vermeyen var mı?
YOLCU:
-Az önce eline verdik ya kardeşim.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
KIZI ANNESİNE;
-sen arkadan verme ben önden veririm.
KADIN: - Kızım dur! Ben vereyim benimki bozuk zaten...
KIZI: - Aman ne olcak sanki nasıl olsa benimki de bozulacak, ben
vereyim!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
—Oğlum bu Eminönü’nden geçer mi?
-Yok teyze biz taksime çıkıyoruz
-Hah tamam oğlum siz gidin ben gelmeyeceğim.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
YOLCU:
-Abi heykel'e çıkıyo mu?
ŞOFÖR:
-Yok Abi, yanından geçiyo.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
ARKADAKİ AKSİ TEYZE ÖNDEKİ UZUN SAÇLI DELİKANLIYA SESLENİR:
-Kızım şuradan bir kişi uzatır mısın?
—Ben kız değilim!
-Amaaaan ne bileyim kızmısın dulmusun, uzat işte!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
EVE GİTMEK ÜZERE BAKIRKÖY DOLMUŞU BEKLİYORDUM. SİGARAMIN KALMADIĞI
AKLIMA GELİNCE ÖNÜNDE DURDUĞUM TEKEL BAYİİNE GİRECEKKEN MİNİBÜS GELDİ.
APAR TOPAR BİNDİM. ŞOFÖRE PARAYI UZATIP,
-Bir Monte Carlo' dedim! Adam birkaç saniye yüzüme bakıp,
—Abi bu Bakırköy'e gider' diye cevap verdi!
—İşte o an benim ve şoförün bittiği andı
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
-Mükemmel bir yerde inebilir miyim?
YOLCUNUN KAFASI KARŞIKSANIRIM, KENDİSİ DE DOLMUŞTAKİLERLE GÜLER
SÖYLEDİĞİNE:)
Şöför kadını indirirken:
-Buyurun size layık değil ama!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
YOLCU MÜSAİT Bİ YERDE İNMEK İSTER AMA DİLİ SÜRÇER;
-Müsait bi yerde iner misiniz?
—Şöför : - Niye sen mi kullancan
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
RUMELİ-HİSAR ÜSTÜ OTOBÜSÜYLE TAKSİM'E DOĞRU GİDİYORUZ. ADAMIN BİRİ
BEŞİKTAŞ DOLAYLARINDA GAYET ACELECİ BİR TAVIRLA
-Kaptan orta kapıyı rica edebilir miyim?
BİZİM ŞOFÖR OLAYA HAKİM:
-Tabi Abi ayıp ettin. Al götür senden kıymetli mi
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
İSTANBUL' DA, ÇOK SICAK BİR GUNDE, DOLMUŞTAKİ BİR KOKONA YELPAZESİYLE
ŞÖFÖR BEY KLİMAYI ACAR MISINIZ ÇOK SICAK OLDUU" DEMİŞTİ.
PALA BIYIKLI ŞÖFER AMCA TEYZEYİ Bİ SURE SÜZDÜKTEN SONRA, KAPIYI AÇIP
AÇIP KAPATMAYA BAŞLADI Smile
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
İSTANBUL’DAYIZ... DOLMUŞA BİNDİK, DOLMUŞ DOLDU, TAM KALKİCAK, ELEMANIN
BİRİ AÇTI KAPIYI, İÇERDE TIKIŞ TIKIŞ OTURMUŞUZ, ÖNDE 3 KİŞİ ARKADA 4...
ELEMAN HALA BİR UMUT SORDU:
-"Kaptan, yer var mı?".
ŞÖFÖR DE ARKASINI DÖNÜP CEVAP VERDİ:
-"Bilmiyorum, üst kata bi bak bakalım"
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
PEK DOLU OLMAMASINA RAĞMEN MİNİBÜS HAREKET ETMEK ÜZEREYDİ. TAM O ANDA
KAVGA
ETTİKLERİ HER HALLERİNDEN BELLİ OLAN İKİ ARKADAŞ MİNİBÜSE BİNDİ.
BİRBİRLERİNİN YÜZÜNE BİLE BAKMIYORLARDI. ÇOCUKLARDAN BİRİ ŞOFÖRE
PARAYI UZATTI:
-Abi bir öğrenci bir de hayvan alır mısın? Dedi

Kullanıcı profilini gör

2 Geri: ~GülMedEn GEçmiCekSiniz~ Bir Salı Mart 04, 2008 12:34 pm

sonergumus

avatar
Çömez
Çömez
harika yaw ne diyim artık Very Happy

Kullanıcı profilini gör http://www.eksi18.tr.gg

3 Geri: ~GülMedEn GEçmiCekSiniz~ Bir Ptsi Mart 10, 2008 8:55 pm

Misafir


Misafir
paylaşımın içn teşekkürler.... Very Happy

4 Geri: ~GülMedEn GEçmiCekSiniz~ Bir Salı Mart 11, 2008 5:52 pm

bahar9b

avatar
Öğrenci
Öğrenci
komediler teşekkürler

Kullanıcı profilini gör

5 Geri: ~GülMedEn GEçmiCekSiniz~ Bir Salı Mart 11, 2008 8:46 pm

alix

avatar
Admin Muavini
Admin Muavini
lol! lol! lol! lol! lol! lol!

Kullanıcı profilini gör

6 Geri: ~GülMedEn GEçmiCekSiniz~ Bir Perş. Mart 13, 2008 1:38 pm

böcek

avatar
Öğrenci
Öğrenci
TŞK ler harikayım biliyorum Very Happy:D:D:D bunu okurken gülmeyen warmı?



En son böcek tarafından Çarş. Mayıs 14, 2008 10:29 am tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi

Kullanıcı profilini gör

7 Geri: ~GülMedEn GEçmiCekSiniz~ Bir C.tesi Mart 15, 2008 2:35 pm

_sevim_

avatar
Öğrenci
Öğrenci
çok komikkk

Kullanıcı profilini gör

8 Geri: ~GülMedEn GEçmiCekSiniz~ Bir Salı Nis. 15, 2008 2:52 pm

çok kömikkkkkkk Very Happy Very Happylol! lol!

Kullanıcı profilini gör

9 Geri: ~GülMedEn GEçmiCekSiniz~ Bir C.tesi Nis. 19, 2008 9:09 am

_sevim_

avatar
Öğrenci
Öğrenci
Very Happy Very Happy Very Happy

Kullanıcı profilini gör

10 Geri: ~GülMedEn GEçmiCekSiniz~ Bir C.tesi Nis. 19, 2008 9:39 am

hepsi birbirinden komik hele sonuncusuna bayıldım. Çok saol paylaşım için. Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy

Kullanıcı profilini gör

11 Geri: ~GülMedEn GEçmiCekSiniz~ Bir Perş. Nis. 24, 2008 5:45 pm

böcek

avatar
Öğrenci
Öğrenci
beyendiğinize sevindim arkadaşlar Smile

Kullanıcı profilini gör

12 Geri: ~GülMedEn GEçmiCekSiniz~ Bir Perş. Nis. 24, 2008 5:57 pm

_sevim_

avatar
Öğrenci
Öğrenci
Very Happy

Kullanıcı profilini gör

13 Geri: ~GülMedEn GEçmiCekSiniz~ Bir Perş. Nis. 24, 2008 7:52 pm

böcek

avatar
Öğrenci
Öğrenci
sevim hyrdır hala gülüyon okadar komikmi gerçekten Smile

Kullanıcı profilini gör

14 Geri: ~GülMedEn GEçmiCekSiniz~ Bir Cuma Nis. 25, 2008 5:41 am

_sevim_

avatar
Öğrenci
Öğrenci
böcek demiş ki:sevim hyrdır hala gülüyon okadar komikmi gerçekten Smile


komik tabi dün ölé bi tékrar okuyunca yani sunny

Kullanıcı profilini gör

15 Geri: ~GülMedEn GEçmiCekSiniz~ Bir Cuma Nis. 25, 2008 7:36 pm

böcek

avatar
Öğrenci
Öğrenci
_sevim_ demiş ki:
böcek demiş ki:sevim hyrdır hala gülüyon okadar komikmi gerçekten Smile


komik tabi dün ölé bi tékrar okuyunca yani sunny

zante sen gül die yazmıştım onu Wink

Kullanıcı profilini gör

16 Geri: ~GülMedEn GEçmiCekSiniz~ Bir Cuma Nis. 25, 2008 8:00 pm

_sevim_

avatar
Öğrenci
Öğrenci
böcek demiş ki:
_sevim_ demiş ki:
böcek demiş ki:sevim hyrdır hala gülüyon okadar komikmi gerçekten Smile


komik tabi dün ölé bi tékrar okuyunca yani sunny

zante sen gül die yazmıştım onu Wink


Smile Smile Smile Smile Smile

Kullanıcı profilini gör

17 Geri: ~GülMedEn GEçmiCekSiniz~ Bir Paz Nis. 27, 2008 4:08 pm

böcek

avatar
Öğrenci
Öğrenci
neyse fazla gülme fıtık olcan yeter Smile

Kullanıcı profilini gör

18 Geri: ~GülMedEn GEçmiCekSiniz~ Bir Ptsi Nis. 28, 2008 7:41 am

_sevim_

avatar
Öğrenci
Öğrenci
tamam... Surprised

Kullanıcı profilini gör

19 Geri: ~GülMedEn GEçmiCekSiniz~ Bir C.tesi Mayıs 03, 2008 11:05 am

bunları okuyup ta gülmemek Exclamation Exclamation Exclamation

Kullanıcı profilini gör

Sponsored content


Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön  Mesaj [1 sayfadaki 1 sayfası]

Bu forumun müsaadesi var:
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz